Політика повернення товару та грошей

Відповідно до законодавства України, зокрема Закону "Про захист прав споживача", ви маєте право повернути товар належної якості протягом 14 днів з моменту покупки, якщо він не відповідає вашим очікуванням.


Товар належної якості, який підлягає обміну або поверненню:

  1. Товар без механічних пошкоджень.

  2. Збережено всі маркування, ярлики, заводські пломби та захисні плівки.

  3. Товар не був використаний і не має слідів використання, таких як подряпини, відколи або потертості.

  4. Якщо товар був упакований в одноразову блістерну упаковку, він приймається лише у випадку, якщо упаковка не була розкрита.

  5. Товар повинен бути повністю упакований, та збережено заводське пакування.


    Умови повернення товару неналежної якості:


    Товар неналежної якості має недоліки, з якими його використання за призначенням неможливе.

    Покупець має право повернути/обмінювати отриманий товар неналежної якості, якщо отримав:

    • Товар, що вже був у вжитку і має нетоварний вигляд.
    • Товар із дефектом.
    • Товар із неповним комплектом.
    • Товар, який не відповідає замовленому.

    Процедура отримання та перевірки товару на пошті:


    • Клієнт повинен оглянути товар при отриманні на пошті та звернутися до нас у разі виявлення невідповідностей або дефектів.
    • Відмова від посилки можлива у разі, якщо зовнішній вигляд чи комплектація товару не влаштовують клієнта.
    • Підтвердження отримання посилки клієнтом означає його згоду з її станом.

    Проблеми з працездатністю товару та процедура вирішення:


    • У разі виявлення проблем з працездатністю товару, клієнт має 14 днів з моменту покупки для повернення або обміну товару.
    • Повернення або обмін товару можливе лише за дотримання зазначеного терміну та певних умов.

      Товар неналежної якості, який не підлягає обміну або поверненню:

      • товар, який був у використанні;
      • якому було здійснено пере прошивку; 
      • у якого порушено цілісність корпусу (відсутність болтів, елементів корпусу, пошкодження роз'ємів); 
      • встановлено сторонні додатки; 
      • у пам'яті якого є наявний мультимедійний контент клієнта; 
      • який використовували з нехтуванням правилами інструкції; 
      • експлуатували з порушеннями; 
      • несанкціоновано розтинали та втручалися в конструкцію та схеми пристрою; 
      • замінювали або видаляли серійний номер або MAC-адресу; 
      • має всередині сторонні предмети (сміття, сліди життєдіяльності комах), зокрема рідини; 

      а також

      •  товар із дефектами; 
      •  з неповною комплектацією; 
      • із подряпинами, сколами, тріщинами чи потертостями.


      Звертаємо вашу увагу, що окрема продукція не підлягає заміні/поверненню. До таких відносяться будь-які вироби, виготовлені на замовлення, кабелі та інші витратні матеріали, а також стокове обладнання (уживані, stock, refurbished).



      Процедура повернення або обміну товару:


      1. Роздрукуйте та заповніть або Напишіть заяву.


      Приклад:


      Магазину mobnet.com.ua

      Від Прізвище Ім'я По батькові


      Заява


      Мною (дата) у Вашому магазині придбано (Вказати Назва товару) за ціною _____ грн.,

      номер замовлення ______ Дата _____.

      Придбаний мною товар не підходить мені за ___________ (фасоном, кольором, функціоналом, розміром або іншою причиною (Вказати причину).

      Той, хто посилається на ст.9 Закону України «Про захист прав споживачів», прошу

      прийняти товар та повернути сплачені кошти. Передбачений законодавством

      термін – 14 діб без урахування дня придбання товару ще не пройшов,

      товар мною не експлуатувався, збережено його товарний вигляд, цілісність упаковки,

      повертається у повній комплектації.


      Вартість товару прошу повернути на наступні банківські реквізити:

      Номер банківської картки Назва банки та ПІБ власника


      Дата та підпис заявника.


      Відповідно до статті 8. 5. ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про захист прав споживачів послугу за повернення товару оплачує клієнт.

      У разі несплати посилка повернеться відправнику (клієнту).


      2. Упакуйте товар

      • Перевірте, щоб товар був належної якості

      • Покладіть товар в оригінальну упаковку. Якщо товар складається з кількох частин, повернути потрібно всі частини

      • Переконайтеся, що нічого не загубилося, і ви повертаєте товар у комплектації, в якій його отримали

      • Заяву вкладаєте в упаковку з товаром та надсилаєте за адресою

      3. Адреса для повернення товару

      Обмін та повернення товару здійснюється службою доставки "Нова пошта"

      Адреса та контактні дані для повернення товару:


      Місто Київ.

      Відділення Нової пошти 219.

      Отримувач: ФОП Волянський Філіп.А. .

      Контактний номер +380500333410.

      4. Оплата доставки повернення або обміну товару:

      • Якщо товар отримано з дефектами чи неповною комплектацією, компанія компенсує витрати на зворотну доставку товару.

      • Якщо вам не підійшов товар або передумали, вартість зворотної доставки при поверненні не компенсується.

      5. Повернення грошей за товар

      • Для повернення грошей за товар, вкажіть номер картки та ПІБ власника картки українською мовою у заяві.

      • Гроші будуть повернуті на вказану карту протягом 2-7 робочих днів після отримання вашого замовлення.

      6. Обмін товару

      • Товар для обміну на замовлення буде відправлено протягом 2-7 робочих днів після отримання Вашого повернення

      Номер експрес-накладної буде відправлено в SMS-повідомленні або Viber