На всі товари в інтернет-магазині надається гарантія.
Термін гарантії може бути від 3 до 36 місяців, залежно від моделі обладнання.
На більшість товарів у нашому інтернет-магазині гарантія складає 6 місяців.
Шановні клієнти,
Якщо Вам не сподобалося якість товарів, Ви маєте повне право повернути його назад протягом перших 14 днів після покупки. Подробиці дивіться у розділі Повернення товару та обміну .
Не забувайте, що Закон України про захист прав споживачів чітко регулює відносини між продавцем товару та покупцем.
У законі закріплено права споживачів, а також визначено механізм їх захисту, а також вказано основи реалізації державної політики у сфері захисту прав споживачів.
Повернення та обмін товару можливі за таких умов:
товар новий та не використовувався;
збережено товарний вигляд та споживчі властивості товару (залишилися в незмінному вигляді всі ярлики, пломби, плівки, наклейки, упаковка та інше приладдя товару);
Існують всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують купівлю).
Слід зазначити, що продавець має право направити товар до офіційного сервісного центру відповідного виробника, який безкоштовно проведе діагностику та видасть висновок, що товар не був у використанні.
Продавець гарантує належну роботу товару протягом гарантійного строку за умови дотримання споживачем правил експлуатації.
Протягом гарантійного строку споживач має право на безоплатний ремонт або заміну товару та на інші права відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів".
Умови гарантії:
1. Гарантійний ремонт здійснюється за таких умов:
наявність гарантійного талону та документа, що засвідчує факт купівлі товару;
пред'явлення на гарантійне обслуговування товару у повній комплектації (оригінальна упаковка, інструкція, зарядний пристрій тощо);
збереження гарантійних пломб та заводських номерів;
відсутність механічних, теплових, хімічних ушкоджень;
відсутність у товарі будь-якої рідини, сторонніх предметів, комах та наслідків їхньої присутності;
відсутність змін у конструкції товару;
відсутність втручання та будь-яких змін у програмному забезпеченні пристрою;
дотримання правил експлуатації;
використання товару за призначенням.
2. Доставка товару здійснюється клієнтом на адресу сервісного центру чи магазину власним коштом.
3. Гарантія включає заміну вузлів, деталей, комплектуючих виробів та здійснення ремонту протягом гарантійного строку.
4. Гарантійні зобов'язання не поширюються на програмне забезпечення та аксесуари (акумулятори, шнури, блоки живлення та ін.).
5. У разі, якщо ремонт неможливий, заміна здійснюється лише за наявності упаковки, документа, що засвідчує факт покупки товару (касовий, товарний чек, квитанція тощо), гарантійного талону, а також паспорта покупця.